A SEO kezdeti lépései

Általában a szakemberek minden esetben odafigyelnek arra, hogy olyan SEO megoldásokat biztosítsanak a megrendelőik számára, amelyeknek köszönhetően tökéletes eredményeket érhetnek el.

Éppen ezért a keresőoptimalizálás során nem a cég igényeit veszik teljes mértékben figyelembe, hanem azt, hogy jelenleg milyen SEO trendek hozhatnak minél pozitívabb eredményt.
Míg az első időkben teljes mértékben elég volt, hogy a szakemberek a honlap címét, vagy éppen az URL elérhetőségét beküldték a keresőmotorokba, majd vártak egy kis időt, míg azok egy keresőrobot segítségével beindexelték az adott portált.

keresőmarketing

Ez a folyamat pontosítva: a keresőrobot letölti egy előre megadott szerverre az adatokat, majd egy speciális program, egy úgynevezett indexáló kinyeri a releváns információkat. Ez azt jelenti, figyelembe veszi a potencális kulcsszavakat, valamint a komplett tartalmat is.

Éppen ezért a keresőalgoritmusok első típusai az alapján jöttek létre, hogy a webmester pontosan milyen paramétereket adott meg. Így kapott helyet a történelemben a keyword, vagy éppen meta tag kifejezést is.
Bővebb információért kattints ide.